April 2023

Deze maand is al een tijdje aan de gang. Het is ook al weer 2 maanden geleden dat ik de Kyoto Marathon heb gelopen. De maanden ervoor was ik zo druk met de voorbereidingen daarvoor en nu na de marathon is het rustig qua mijn blog, social media maar ook qua hardloopwedstrijden. 🤭

April
Nog steeds wachtende op de publicatie van mijn blog over de Kyoto Marathon🤭, is het inmiddels april.

Afgelopen zondag deed ik mee aan de Rotterdam Marathon zoals jullie wellicht via mijn social media kanalen hebben meegekregen. Overigens dit was pas mijn 3e wedstrijd van dit jaar. Of moet ik gewoon zeggen dit was al mijn 3e wedstrijd van dit jaar dat klinkt beter he. 😉

Daarnaast ben ik op 1 april 2013 begonnen met hardlopen (!) en 10 jaar later ben ik nog steeds verliefd op deze sport en doe ik het gelukkig nog steeds. 💘

Op de foto zien jullie dan ook Moesy tijdens zijn eerste hardloopwedstrijd van 5 km (bijna 2 maanden na dat ik de eerste hardloopmeters had gemaakt) tijdens de Golden Tenloop 2013 in mijn eigen woonplaats Delft. En op de tweede foto zien jullie Moesy tijdens de Kyoto Marathon van afgelopen februari 2023.

Wat gaat de tijd toch snel en wat heb ik toch veel meegemaakt op hardloopgebied.

Ik heb hardlopen echt zelfstandig vanaf 0 opgebouwd en bijna alles mezelf aangeleerd, getraind en ontdekt op hardloopgebied en alles eromheen waaronder ook het bloggen. Hier en daar leer ik ook wat van anderen naar mate je steeds meer mensen leert kennen op weg naar….. 😉 Maar ik heb niet de luxe die andere hardlopers, bloggers, influencers hebben van een vaste loopgroepje, hardloopvereniging, netwerk om ergens bij te horen. Maar hey, zo ben ik ook nooit begonnen en alles wat extra is is mooi meegenomen.

Dit hardloopjubileum / mijlpaal wilde ik toch met jullie delen. 🥳🎉

Voor de komende tijd hoop ik zo snel mogelijk mijn blogverslag over de Kyoto Marathon met jullie te kunnen delen, staat er voor elke maand minimaal 1 hardloopwedstrijd op de planning (voor nu de Utrecht Marathon op 21 mei 2023) en voor de rest zie ik wel wat er op mijn pad komt. Dat legt dan ook niet veel druk op mij. Natuurlijk heb ik nog wel wensen, doelen en ideeën dus zo “leeg” ben ik ook weer niet hoor. 😉

RunwithMoesy – It will be fun! 😀