Monday is runday dus als het even kan loop ik deze dag bijna altijd. Dus ook weer vandaag stond er een training op het programma. Voor vandaag stond er een interval training op het programma maar niet eentje die ik eerder heb gelopen in zo’n soort indeling.

Mijn training van vandaag was namelijk als volgt:

10 minuten inlopen

12 x 1 minuut (op HM tempo)

1 minuut rust (rustig doorlopen)

10 minuten uitlopen

schermafbeelding-2017-03-06-om-12-37-50

Zo wat was het heerlijk in vele opzichten, het weer is echt te lekker, ik liep lekker, leuke training en natuurlijk even mijn hoofd een beetje leeg lopen na een moeilijk besluit wat ik gisteren heb genomen.

Verder heb ik een leuk vooruitzicht met het komende weekend dat ik naar Londen ga voor de HM en ik heb nu wat meer tijd om mij te focussen op het hardlopen en dan vooral op de marathon van Rome 😀

schermafbeelding-2017-02-27-om-13-12-04

Ga jij nog lopen vandaag?

Run with Moesy